Liv Anne Mari de Klonia

Lilypie Premature Baby tickers

söndag 5 augusti 2012

Vet inte riktigt varför jag skriver. Borde sova... Imorgon är det till att gå upp med tuppen för jag ska vara på jobbet kvart i sju. Min älskade mamma hjälper till med Liv fram tills jobbet börjar och då får Liv leka med Noah i en och en halv timme innan Robin kan komma och hämta henne vid halv 10 efter sitt jobbpass. Lite pusslande helt enkelt. Jag längtar tills skolan börjar! Inte bara för att jag vill komma igång utan även för att jag känner mig helt slut i kroppen och huvudet efter allt jobb. Jag tycker verkligen om att jobba med seniorer och trivs riktigt bra på jobbet men jag är ovan vid att jobba heltid och jag känner hur det börjar påverka mig. Förra veckan var jag borta tre dagar för att jag kände mig så risig. Nu mår jag bättre i kroppen men huvudet hänger fortfarande inte med till hundra procent. Konstig sinnesstämning jag har... Robin jobbar natt och Liv sover. Jag får fan inget vettigt ur mig. Skriver en annan dag.

Inga kommentarer: